البته که طراحان نوآور هستند اما نوآوری با فناوری های نوظهور و محصولات و خدمات پیشرو، در جهانی با سرعتی روزافزون و بهم پیوسته در دسترس همگان است. در عین حال ما می دانیم فناوری می تواند لزوما شادی و آسودگی را به همراه نداشته و در بدترین حالت حتی نیازهای انسانی را نیز برآورده نسازد. با این وجود با تغییر قواعد از طریق نوآوری بنیادی در معنی اشیا می توان معنایی باارزش را در بستر فرهنگی خود خلق و یا دوباره بازآفرینی کرد.
زیرا طراحان کسبوکارها فقط به ساختن محصولات، رابطها و تجربههای کاربری مشغول نیستند. آنها خالق ارتباطات معنادار بین کاربران و کسبوکارها هستند و و در این زمینه سکان هدایت ما را به عنوان یک جامعهی پیشرونده در سفر کاری در دست دارند.
مردم هرگز محصولی را دوست نخواهند داشت که مورد علاقه طراحان و توسعه دهندگان آن نباشد. اگر آنها آن را دوست نداشته باشند، بازار رابطه ضعیف را تشخیص می دهد. بر اساس رویکرد نوآوری معنا، سازمان ها سناریوهایی را برای حمایت از جستجوی معنایی جدید و عاشق کردن مردم در نظر می گیرند.
چیزی که شما تولید میکنید، خواه یک وبسایت باشد، یا یک کمپین بازاریابی و یا یک محصول، فراتر از انتظار شما بر روی افراد تاثیر میگذارد. یک متخصص حوزه طراحی اخلاقی، پیامدهای انسانی و اخلاقی تصمیمات طراحی را ارزیابی کرده و تاثیرات آن بر جهان را برای شما آشکار میکند. او در واقع بر درست و غلط اخلاقی و عادلانه و ناعادلانه بودن تصمیمات تمرکز کرده و معیارها و شاخصهای انسانی را میسنجد. یک متخصص طراحی انسانی با مهم قلمداد کردن حریم خصوصی، قدرت دادهها مانع از دستکاریهای سیستماتیک میشود.
چنانچه شما در جستجوی راههایی برای ارزیابی شاخصهای انسانی و اخلاقی در محصول یا خدمت کنونی خود هستید، به احتمال زیاد به ارزش و تواناییهای طراحی پی بردهاید و بر قدرت متقاعدکنندهی طراحی و ارزش مادی و معنوی آن بر کسبوکار واقفید. در این مرحله شما میدانید که در دنیای نوین، بررسیِ انسانی و اخلاقی یک محصول یا خدمت به منزله سرمایهگذاری بر یک ارزش افزوده است که موفقیت کسبوکار شما را تضمین میکند.
یک کسبوکار به عنوان یک سیستم پیچیده و موجودی پویا برای بقا به مراقبت تمام وقت نیاز دارد. هر صاحب کسبوکاری که موفق به عرضه محصول یا خدمت خود به جامعه شده و در این راه دوام آورده است نیز این نکته را به خوبی میداند و این مسئولیت اوست که اطمینان حاصل کند همه چیز در مسیر درست خود در حال حرکت مدام است.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی ابزارهای کاربردی می باشد.
طراحان کسبوکار برای حل مشکلات و بهتر کردن زندگیها آموزش دیدهاند، اما نکتهای که به ندرت در نظر میگیرند این است که این "بهتر" دقیقا به چه معناست. هر آنچه که طراحی میشود خنثی نیست و درک این نکته بسیار مهم است. در واقع میتوان گفت که طراحی یک عمل "ذاتا" اخلاقی است و این دقیقا همان چیزی است که طراحیهای اخلاقی را به یک بحث چالشبرانگیز و مهم تبدیل میکند. بنابراین ضروری است که توسعهدهندگان کسبوکار و طراحان، ارزشهای انسانی و معیارهای تصمیمگیری اخلاقی را درک کرده و بیاموزند که آن را در امر طراحی بگنجانند.