طراحی غیراخلاقی، اهداف تجاری کوتاه مدت را مقدم بر کسب و یا حفظ اعتماد کاربران قرار می دهد. در این راستا "آسیب‌پذیری روان‌شناختی انسان" مورد هدف سازندگان محصول است تا از این طریق کاربران به عمل به روش خاصی وادار شوند و در نتیجه ی آن اعتماد است که لطمه می بیند. درست است که اندازه‌گیری میزان اعتماد کاربران در کوتاه‌مدت دشوار است، اما چنانچه این اعتماد از دست برود، بازگرداندن آن از قبل نیز دشوارتر می‌گردد. بدیهی‌ست که برای ساخت محصول پایدار با تاثیر مثبت بر افراد، بایستی اعتماد کاربران را جلب و حفظ نمود.
​​​​​​​
نکته مهم این است که آسیب‌های ناشی از فناوری تقریبا همیشه ناخواسته بوده و به ما یادآوری می‌کنند که تنها با داشتن نیت خوب نمی‌توان از ایجاد کار مضر جلوگیری کرد. بنابراین نیاز است که کسب‌و‌کارها رابطه خود را با این "پیامدهای ناخواسته" مورد واکاوی قرار دهند. زیرا هنگامی که متوجه می‌شویم یا حتی پیش‌بینی می‌کنیم که نتیجه‌ی کار ممکن است به دیگران آسیب برساند، مسئول رفع آن یا کنار گذاشتن آن راه حل خاص هستیم. بنابراین در نبود تخصص کافی، برای بررسی پیامدهای طراحی تجربه، محصول و خدمت می‌توان به تجربه و دانش اهل فن تکیه کرد.​​​​​​​

خدمات استودیو طراحی انسانی

​​تحقیق و بررسی شاخص‌های طراحی اخلاقی مورد نیاز ​​​​​​​
در توسعه محصول و یا خدمت جدید


چیزی که شما تولید می‌کنید، خواه یک وبسایت باشد، یا یک کمپین بازاریابی و یا یک محصول، فراتر از انتظار شما بر روی افراد تاثیر می‌گذارد.​​​​​​​ یک متخصص حوزه طراحی اخلاقی، پیامدهای انسانی و اخلاقی تصمیمات طراحی را ارزیابی کرده و تاثیرات آن بر جهان را برای شما آشکار می‌کند. او در واقع بر درست و غلط اخلاقی و عادلانه و ناعادلانه بودن تصمیمات تمرکز کرده و معیارها و شاخص‌های انسانی را می‌سنجد. یک متخصص طراحی انسانی با مهم قلمداد کردن حریم خصوصی، قدرت داده‌ها مانع از دستکاری‌های سیستماتیک می‌شود.

درخواست مشاوره

تحقیق و سنجش شاخص‌های طراحی اخلاقی
در محصول و خدمت کنونی 


چنانچه شما در جستجوی راه‌هایی برای ارزیابی شاخص‌های انسانی و اخلاقی در محصول یا خدمت کنونی خود هستید، به احتمال زیاد به ارزش و توانایی‌های طراحی پی برده‌اید و بر قدرت متقاعدکننده‌ی طراحی و ارزش مادی و معنوی آن بر کسب‌و‌کار واقفید. در این مرحله شما می‌دانید که در دنیای نوین، بررسیِ انسانی و اخلاقی یک محصول یا خدمت به منزله سرمایه‌گذاری بر یک ارزش افزوده است که موفقیت کسب‌و‌کار شما را تضمین ‌می‌کند.

درخواست مشاوره

مشاور و پژوهشگرِ همراه کسب و کار
​​​​​​​برای به روز ماندن در
چارچوب‌های طراحی اخلاقی


یک کسب‌و‌کار به عنوان یک سیستم پیچیده و موجودی پویا برای بقا به مراقبت تمام وقت نیاز دارد. هر صاحب کسب‌و‌کاری که موفق به عرضه محصول یا خدمت خود به جامعه شده و در این راه دوام آورده است نیز این نکته را به خوبی می‌داند و این مسئولیت اوست که اطمینان حاصل کند همه چیز در مسیر درست خود در حال حرکت مدام است.

نام خدمت شما
خدمت شماره دو

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی ابزارهای کاربردی می باشد.

درخواست مشاوره

طراحان کسب‌و‌کارها فقط به ساختن محصولات، رابط‌هاو تجربه‌های کاربری مشغول نیستند. آنها خالق ارتباطات معنادار بین کاربران و کسب‌و‌کارهاهستند و و در این زمینه سکان هدایت ما را به عنوان یک جامعه‌ی پیش‌رونده در سفر کاری در دست دارند.
سوالات آن‌ها صرفا پیرامون کارآمدی و قانونمند بودن طراحی نیست، بلکه چگونگی تاثیر تصمیمات طراحی بر دیگران هم برا ی آن‌ها اهمیت دارد این متخصصان انگیزه‌های دخیل در تصمیمات خود را بازبینی کرده و در قبال انتخاب‌های خود مسئولانه رفتار می‌کنند.

طراحان کسب‌و‌کار برای حل مشکلات و بهتر کردن زندگی‌ها آموزش دیده‌اند، اما نکته‌ای که به ندرت در نظر می‌گیرند این است که این "بهتر" دقیقا به چه معناست. هر آنچه که طراحی می‌شود خنثی نیست و درک این نکته بسیار مهم است. در واقع می‌توان گفت که طراحی یک عمل "ذاتا" اخلاقی است و این دقیقا همان چیزی است که طراحی‌های اخلاقی را به  یک بحث چالش‌برانگیز و مهم تبدیل می‌کند. بنابراین ضروری است که توسعه‌دهندگان کسب‌و‌کار و طراحان، ارزش‌های انسانی و معیارهای تصمیم‌گیری اخلاقی را درک کرده و بیاموزند که آن را در امر طراحی بگنجانند.​​​​​​​

برگزاری کارگاه و جلسات آموزشی 

درخواست مشاوره